Asiakaspalvelu

NESTIX-asiakaspalvelu tarjoaa kattavan tuen koko järjestelmän elinkaaren ajalle lähtien alkumäärittelyistä ja jatkuen järjestelmän päivittäiseen käyttöön asti. NESTIX on aina kehittänyt ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tämä takaa sen, että ratkaisut ohjelmistokehityksessä vastaavat esikäsittelyn todellisia asiakastarpeita.  Asiakaspalvelumme avulla tuotantokoneiston ja IT-investointien arvo maksimoituu.

Asiakastuki. Tukipalvelukeskuksemme ja paikalliset yhteistyökumppanit auttavat ratkaisemaan kaikki kysymykset, joita käyttäjät voivat kohdata päivittäisessä tuotannossa. Lisätietoja: katso jäsensivustomme.

Koulutus. Opetamme sinua käyttämään tuotteitamme tehokkaasti tuotannon maksimoimiseksi. Koulutus voidaan järjestää asiakkaan toimipaikassa, koulutuskeskuksessamme tai kustannustehokkaasti internetin kautta. Koulutus räätälöidään aina täyttämään asiakkaan tarpeet.

Järjestelmämäärittely. NESTIX-ohjelmistopaketti sovitetaan aina asiakkaan tuotantokoneiston ja IT-systeemin tarpeiden mukaiseksi.

Asennus ja käyttöönotto. Laaja tietämyksemme esikäsittelystä auttaa asiakasta ottamaan ohjelmiston tehokkaasti käyttöön ilman tuotannon keskeytyksiä. Oikeat tietojärjestelmävaatimukset, asianmukainen projektiorganisaatio ja asiakastuki mahdollistavat sen, että asiakkaat saavat täyden hyödyn NESTIX-järjestelmästä.

Ohjelmistopäivitykset. Kehitämme ohjelmistojamme jatkuvasti. Halutessasi voit hankkia päivityksiä järjestelmääsi, jotta liiketoimintasi sujuvat yhä menestyksellisemmin.

Konsultointi. Meillä on monipuolinen näkemys siitä, kuinka menestyksellinen esikäsittelyliiketoiminta toimii. Tarjoamme mielellämme konsultointipalveluja nykyisille ja tuleville asiakkaillemme. Konsultointipalvelumme kattaa esikäsittelyprosessin optimoinnin, tiedonhallinnan, systeemin integroinnin ja IT-ratkaisut.